حریق یک فروشگاه فرش در مرکز شهر مشهد اطفا شد (۷ خرداد ۱۴۰۳) شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل و مجازات والدین متخلف دامپزشک شکارچی که فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شد دادستان جوانی که با حقوق خودش زندانی آزاد می‌کند احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ | تاریخ واریز مابه‌التفاوت حقوق مشخص شد چرا هزینه‌های درمانی بازنشستگان با تاخیر پرداخت می‌شود؟ + پاسخ بیمه آتیه‌سازان همدستی برادارن مینا برای قتل دلخراش مرد مورد علاقه خواهرشان اعطای وام بانکی به بازنشستگان کشوری با بازپرداخت ۵ ساله + جزئیات افزایش قربانیان قارچ‌های سمی و راه‌های تشخیص| چرا نباید قارچ فله بخریم؟ بیماری‌های پوستی و انواع عفونت ارمغان استخرهای آلوده برای شما انفجار منزل مسکونی در خیابان اندیشه| آتش نشانان چهار محبوس را نجات دادند (۷ خرداد ۱۴۰۳) هشدار مدیریت بحران درباره احتمال وزش باد‬ شدید در تهران (۷ خرداد ۱۴۰۳) علت عجیب افزایش و تشدید سردردهای میگرنی که تا الان نمی‌دانستید وقتی قشربندی اجتماعی متأثر از فضای مجازی می‌شود مصرف دخانیات سالانه جان ۵۰ هزار نفر را در ایران می‌گیرد نجات چهار شهروند از حریق منزل مسکونی در خیابان فلسطین+تصاویر (۷ خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | درگیری در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) زاهدان
سرخط خبرها

مزایای تکان دهنده خانه تکانی!

  • کد خبر: ۲۱۶۷۰۵
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
مزایای تکان دهنده خانه تکانی!
اگر شما هم جزو کسانی هستید که با شنیدن اسم خانه تکانی دچار تکان‌های غیرارادی و رعشه می‌شوند توصیه می‌کنیم متن آکادمیک زیر را که درباره مزایای خانه تکانی است بخوانید.

یکی از خبر‌های تکان دهنده‌ای که اسفند هر سال به گوش مردم ایران می‌رسد این است که «همه خونه تکونی کردن، حالا نوبت ماست خونه تکونی کنیم» البته برای برخی هم این خبر اصلا تکان دهنده نیست، چون بلافاصله پس از شنیدن این خبر سکته می‌کنند و برای همیشه اندام‌های حرکتی آن‌ها دیگر تکان نخواهند خورد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که با شنیدن اسم خانه تکانی دچار تکان‌های غیرارادی و رعشه می‌شوند توصیه می‌کنیم متن آکادمیک زیر را که درباره مزایای خانه تکانی است بخوانید:

مزیت اول: وسایلی را که خیلی وقت است گم کرده اید پیدا می‌کنید. مثلا ممکن است مغز بادامی را که در طی سال موقع شکستنش از دستتان در رفته و دچار فرار مغز‌ها شده است، پیدا کنید. حتی ممکن است یک سکه پانصد تومانی هم از آن زیرمیر‌ها پیدا کنید که مطمئنا کمک بزرگی خواهد بود به اقتصاد خانواده.

مزیت دوم: کانون خانواده بسیار گرم می‌شود البته اینکه مادر خانواده می‌خواهد اعضای خانواده را از لحاظ روحی آماده خانه تکانی کند نیز در این گرمابخش شدن کانون خانواده بی تأثیر است.

مزیت سوم: خیلی ها، این روز‌ها از جا‌های بکری که قبلا هیچ گردشگری آن‌ها را ندیده است بازدید می‌کنند. خانه تکانی نیز این فرصت را فراهم می‌کند مناطق بکری از خانه خود را که قبلا از نزدیک ندیده اید ببینید و لمس کنید مثل قسمتِ بالایِ لوستر بر سقفِ خانه خودتان، آن هم از فاصله نزدیک بیست سانتی متری.

مزیت چهارم: ممکن است در روند خانه تکانی، ساعت دیواری خانه از روی این دیوار به آن دیوار جابه جا شود. طبیعی است که شما تا یک سال اول به جای قبلی نگاه کنید و بعد به جای جدید ساعت. این حرکات به طرفین، یک جور ورزش برای گردن است و باعث جلوگیری از خشکی گردن و همچنین باعث انعطاف پذیری ناحیه گردن و دامنه حرکتی آن می‌شود.

مزیت پنجم: ممکن است در برخی مواقع سال همان طور که دراز کشیده اید از اینکه آدم بی هدفی هستید ناراحت باشید، اما موقع خانه تکانی که یک هدف برای شما تعیین شده است (یعنی تمیزی خانه) قدر آن بی هدفی و بی حالی و مخصوصا درازکشیدن را بهتر بدانید.

مزیت ششم: اگر یک خانه کوچک هفتادمتری داشته باشید دیگر آرزوی داشتن یک خانه صدوهفتادمتری را نخواهید داشت، زیرا با خودتان دودوتا چهارتا می‌کنید و می‌گویید وقتی خانه به این کوچکی این قدر خانه تکانی اش طول کشید، خانه بزرگ معلوم نیست چقدر طول بکشد.

در پایان این را هم ذکر کنیم همان طور که مواظب هستیم آخرین چهارشنبه سال آخرین چهارشنبه عمرمان نشود باید مواظب باشیم خانه تکانی ما نیز «مخصوصا در هنگام آویزان شدن از پنجره‌ها برای تمیز کردن شیشه ها» آخرین تکان عمرمان نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->